نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی

هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی خرج کردن پول برای هزینه های سنگین، بیشتر مردم ترجیح می دهند به تعطیلات مورد علاقه ی خود بپردازند تا اینکه یک ماشین لباسشویی و یا خشک کن  بخرند. اما خرید ماشین لباسشویی بسیار ضروری تر است. اگر لوازم خانگی فعلی شما ناکارآمد و یا خراب هستند، می توانید با تحقیق برای خرید وسایل مورد نیاز خود، سرمایه گذاری و رضایت خود را از خرید جدید خود به حداکثر برسانید. متخصصان باتجربه در سایت تامین تک در این مطلب با راهنمایی جامع  به شما کمک خواهند کرد.

راهنمای خریداران ماشین لباسشویی

لباسشویی برتر سنتی

این نوعی از لباسشویی است که اکثر ما با آن بزرگ شده ایم، که از بالا بارگیری می شود و یک همزن مرکزی دارد. این کم هزینه ترین و کم بازده ترین گزینه است، به دلیل چرخه های چرخش کندتر و لباس به دلیل تماس با همزن دچار ساییدگی و پارگی بیشتری می شود.

لباسشویی با کارایی بالا

برای برخی این نوع دستگاه ها، با قابلیت دسترسی به یک لباسشویی برتر و ظرفیت و کارایی مرتبط با یک درب جلو، بهترین ها را ارائه می دهد. عدم وجود همزن می تواند فضای مکعب کامل بیشتری را برای بارگیری لباس بیشتر در اختیار شما قرار دهد.

درب جلو

یک ماشین لباسشویی با درب جلو با کارایی بالا برای شستن لباس های شما از انرژی کمتری و آب کمتری استفاده می کند و با درام بزرگ می تواند وسایل بزرگتر مانند روتختی را در خود جا کنند. تمام دستگاههای با کارایی بالا برای سهولت شستشو با استفاده از آب کمتر نیاز به استفاده از شوینده HE دارند. این ماشین ها لباسشویی ملایمی دارند و برای فضاهای کوچکتر که ممکن است برخی مدل ها روی هم قرار بگیرند ایده آل است.

مقاله مرتبط:آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

امکانات ماشین لباسشویی

ویژگی هایی که برای خرید ماشین لباسشویی انتخاب می کنید باید براساس بودجه و نیازهای شما باشد و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. سنسور بار

یک سنسور بار لباسشویی به طور خودکار حجم بار را تشخیص می دهد و متناسب با آن سطح آب را تنظیم می کند.

  • کنترل دما

کنترل های خودکار کارآیی ترین استفاده از آب را تعیین می کنند تا به بهترین نتیجه برسند.

  • خود تمیز کردن

به جلوگیری از رشد کپک کمک می کند و ممکن است عمر دستگاه شما را طولانی کند.

  • برنامه زمانبندی شروع خودکار

این ویژگی به شما امکان می دهد شروع چرخه شستشو را برای راحتی بیشتر به تأخیر بیندازید.

  • آبگرمکن داخلی

به طور استثنایی دمای بالا ممکن است با آبگرمکن داخلی تنظیم شود و یک ضد عفونی کننده عالی حاصل شود.

  • گزینه های متنوع چرخش

سینک لباسشویی داخلی، چرخه های بخار برای تازه سازی پارچه ها، کنترل صفحه لمسی، تأخیر شروع، قابلیت wi-fi و سایر گزینه ها در دسترس هستند، اما از آنجا که هر یک دارای قیمت است، مهم است که در نظر بگیرید خانواده شما در واقع از کدام یک استفاده می کنند.

راهنمای خرید خشک کن

خشک کن گازی

این نوع خشک کن کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است، اگرچه قیمت خرید اولیه بالاتر از مدل برقی خواهد بود. از آنجا که دستگاه به تأمین گاز طبیعی منازل شما متصل است، قبل از خرید باید در دسترس بودن و دشواری نصب آن را در نظر گرفت.

خشک کن برقی

یک خشک کن برقی سنتی ممکن است قیمت مقرون به صرفه تری داشته باشد، اما به دلیل نرخ سودمندی بیشتر و زمان خشک شدن طولانی تر، کارکرد آن ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد – به ویژه برای خانواده های بزرگتر که این کارهای روزمره را انجام می دهند.

نکات خرید خشک کن

  1. ظرفیت – اگر بطور مرتب بارهای بزرگ یا وسایل بزرگ را می شویید، وسایلی را در نظر بگیرید که ظرفیت فوق العاده زیادی دارند.
  2. چیدمان – فضایی را که ماشین های شما در آن قرار دارند اندازه گیری کنید و اطمینان حاصل کنید که یک خروجی GFCI دارید قبل از خرید.
  3. بودجه – قیمت خرید اولیه، هزینه بهره برداری، دفعات استفاده و انتخاب شرایط شما همه تعیین کننده طول عمر شستشو و خشک کن جدید شما خواهند بود.

آیا در مورد هر یک از لوازم خانگی خود به مشاوره نیاز دارید؟ شما جای درستی آمده اید! همین حالا با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس جهت مشاوره رایگان:
09108176962 و 76270028-021

 

منبع: mrappliance.com

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید