تعمیر یخچال در پردیس

تمام سعی ما بر این است تا در صورت خرابی قطعات بخچال و فریزر شما، آنها را تعمیر کنیم ، اما اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، تامین تک بعنوان تامین کننده کلیه قطعات اصلی لوازم خانگی، تضمین اصالت قطعه را به شما میدهد. تامین تک هیچ محدودیتی در تعمیر برندهای بخچال و فریزر از جمله تعمیر یخچال و فریزر بوش، ال جی، سامسونگ و… ندارد و تمام موارد بصورت تخصصی و حرفه ای تعمیر میشوند.

تعمیر ظرفشویی در پردیس

تعمیر یخچال در پردیس
تعمیر یخچال در رودهن
تعمیر یخچال در بومهن
تعمیر یخچال در جاجرود

ترفندهای نگهداری و تعمیر یخچال در منزل

  • یخچال روشن نمی شود

در ابتدا از اتصال دوشاخه و وجود برق در یخچال اطمینان کامل حاصل نمایید. پس از اطمینان از برق دار بودن سیستم باید به بررسی ترموستات پرداخت. مورد بعد خرابی اورلود می باشد که در این مورد عموما کمپرسور کار نمی کند. پس از بررسی کلیه موارد فوق باید از اتصالات سیم کشی نیز اطمینان کامل حاصل شود.

  • یخچال اتومات نمی کند

ساده ترین مسئله ای که می تواند سبب بروز این ایراد در سیم یخچال شود ایجاد برفک زیاد در اواپراتور یخچال می باشد. مورد بعد لوله بلو بررسی شود که دچار مشکل نشده باشد و بطور صحیح در جای خودش قرار داشته باشد. از دیگر مواردی که سبب بروز این مورد می شود می توان به خرابی ترموستات نیز اشاره نمود. همچنین از سلامت و صحت سیم کشی نیز اطمینان کامل حصول نمایید.

  • از اواپراتور آب چکه می کند و دائما خیس می باشد

در ابتدا از عملکرد صحیح اواپراتور اطمینان حاصل نمایید. در مرحله بعدی از تنظیم بودن ترموستات اطمینان حاصل نموده سپس دیفراست سیستم را چک نمایید ، در این موارد به علت بروز مشکل د رترموستات دیفراست، شیر سولنویئدی مدام عمل می نماید و سبب ورود گاز به اواپراتور و در نتیجه ذوب شدن یخ و برفک ها می گردد. در نتیجه صحت عملکرد دیفراست را بررسی نمایید.

  • در فواصل زمانی مختلف بر روی اواپراتور برفک ایجاد می شود

ساده ترین دلیل این مشکل می تواند ایجاد پوسیدگی و یا خرابی لاستیک دور درب باشد. هیمچنین در بعضی مواقع ( بیشتر در سیستم های قدیمی یخچال ها) قرار دادن مواد غذایی با دمای بالا می تواند سبب بروز این مشکل گردد. خرابی دیفراست اتوماتیک نیز می تواند سبب بروز این مشکل گردد.

  • کمپرسور یخچال دائما در حال کار بوده اما اتومات نمی کند و در داخل یخچال سرما وجود ندارد

در این مورد ممکن است در یخچال گاز وجود نداشته باشد که ابتدا باید مسیر گردش گاز به دقت بررسی و در صورت وجود مشکل رفع ایراد گردد. همچنین کم بودن گاز یخچال نیز می تواند سبب بروز این مشکل گردد که با بررسی و در صورت نیاز به شارژ گاز مشکل یخچال برطرف خواهد شد. صحت و سلامت کمپرسور نیز بررسی شود ، کمپرسور را به صورت مستقیم به برق وصل نموده و کمپرس و فشار لوله رفت بررسی شود. اگر یخچال به دیوار چسبیده باشد و کندانسور راه هواییش بسته شده باشد نیز این مشکل ممکن است به وجود بیاید در این صورت باید از دیوار 20 سانتی متر فاصله داشته باشد. همچنین در بعضی از مدل های یخچال ها نیز برای خنک کردن کندانسور و موتور از فن استفاده می شود که در صورت از کار افتادن فن نیز این مشکل به وجود می آید.

  • یخچال نمی تواند استارت کند و شروع به کار کند

اگر برق ضعیف باشد و افت ولتاژ داشته باشیم این مشکل بروز خواهد کرد. در صورتی که ولتاژ سیستم بررسی شد و مشکلی وجود نداشت باید به بررسی موارد دیگر پرداخت. از جمله مواردی که ممکن است سبب بروز این مشکل شود می توان به اورلود اشاره نمود. همچنین نیم سوز شدن موتور نیز سبب بروز این مشکل می گردد . از موارد شایع دیگری که این مشکل را در سیستم یخچال ایجاد می نماید می توان به مسدود شدن مسیر گردش گاز اشاره نمود که در این صورت باید نسبت به شستشوی مسیر اقدام شود. همچنین خرابی و از کار افتادگی رله یخچال نیز سبب بروز این مشکل می گردد.

  • یخچال در هنگام کارکرد دارای صدای غیرعادی و زیاد می باشد

ساده ترین علت می تواند تراز نبودن یخچال باشد که با تنظیم و بررسی پایه ها این مشکل برطرف خواهد شد. در صورت رفع نشدن این مشکل ممکن است خرابی موتورفن نیز سبب بروز کارکرد نامناسب و صدای زیاد یخچال گردد. شل شدن اتصالات کمپرسور به شاسی نیز می تواند سبب بروز لرزش و سروصدای زیاد شود. در بعضی از مواقع خرابی کمپرسور نیز سبب بروز این مشکل می گردد.

  • بدنه یخچال برق دار است

اتصال به بدنه سرپیچ لامپ داخلی یخچال، پوسیدگی و خرابی سیم های رابط و به طور کلی لخت شده قسمتی از سیم یخچال . در این مورد بروز یکی از مشکلات ذکر شده می تواند سبب برق دار شدن بدنه گردد که با بررسی موارد ذکر شده باید نسبت به رفع آن اقدام گردد.

  • مواد درون یخچال دچار یخ زدگی می شوند

در صورتی که ترموستات اتومات نکند و یا به طور کلی ترموستات تنظیم نباشد این مشکل ایجاد می شود . همچنین شارژ گاز بیش از حد سیستم نیز سبب بروز مشکل می شود.

  • باز شدن درب یخچال سبب قطع برق می گردد

در این مورد تنها وجود مشکل می تواند وجود اتصالی در لامپ و یا سرپیچ داخلی یخچال باشد.

آیا شما برند خاصی از بخچال و فریزر را تعمیر میکنید؟
خیر تمامی برندهای معتبر از جمله بوش ، ال جی ، دوو ، سامسونگ ، زیمنس و.. توسط متخصصین مجرب و حرفه ای تامین تک تعمیر میشوند.
آیا شما فقط در تهران خدمات تعمیر دارید؟
پردیس ، بومهن ، رودهن، تهران، دماوند … از جمله مناطقی است که ما میتوانیم بصورت حضوری خدمات تعمیر بخچال و فریزر در منزل را ارائه کنیم. اما اگر در تهران و یا مناطقی که ما پشتیبانی میکنیم، حضور ندارید میتوانید با مراجعه به سایت های نمایندگی برند یخچال و فریزر خود، از سایر تعمیرکاران مجاز در شهرخودتان نیز کمک بگیرید. نمایندگی های سامسونگ نمایندگی های بوش و….
آیا ضمانت تعمیر به من میدهید؟
بله حتما. تامین تک به شما 180 روز ضمانت و گارانتی خدمات تعمیر یخچال و فریزر میدهد. ما به متخصصین حرفه ای و مجرب خود و کار آنها ایمان داریم پس با اعتماد میتوانید تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید.
آیا تامین تک خدمات حضوری هم دارد؟
بله، برای راحتی در ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی و یخچال به مشتری، تامین مختصصین خود را در سریع زمان ممکن به ادرس شما میفرستد تا دستگاه شما را تعمیر کنند.

منتظر تماس شما هستیم، حتما با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی در پردیس

تعمیر لباسشویی در پردیس

تعمیر ظرفشویی در پردیس

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر کولر گازی در پردیس، رودهن ، بومهن، جاجرود و دماوند

تعمیر کولر گازی در پردیس رودهن بومهن جاجرود و دماوند

تعمیر پکیج در پردیس

تعمیر پکیج در پردیس

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید