نگهداری از آبگرمکن

استفاده و نگهداری از آبگرمکن در خانه

نکات مربوط به نگهداری از آبگرمکن چیست؟ لوازم خانگی به عنوان قطعه ای از تجهیزات یا ماشین آلاتی که برای انجام یک یا چند کار در منزل استفاده می شود، تعریف می شود که تعدادی از وسایل خانه از جمله ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال و اجاق گاز شما را توصیف می کند. سوال این است: آیا آبگرمکن یک لوازم خانگی محسوب می شود؟ در اکثر مواقع ، آبگرمکن در دسته وسایل مربوط به تاسیسات قرار می گیرد، اما در شرایط خاص، آن را یک وسیله قلمداد می کنند و اطمینان از توافق همه طرفین در مورد طبقه بندی مهم است، از جمله:

  1. هنگام رهن یا اجاره منزل
  2. هنگام وارد کردن ارزش یک ملک اجاره ای در اسناد مالیاتی
  3. هنگام وارد کردن هزینه های یک ملک اجاره ای در اسناد مالیاتی
  4. هنگام مدیریت موجودی لوازم خانگی در یک ملک اجاره ای
  5. هنگام خرید بیمه آتش سوزی

و غیره

بسته به متن اجاره نامه یا بیمه نامه شما، نحوه تعریف آبگرمکن شما تعیین می کند که در صورت خرابی، خسارت یا بلایایی مانند آتش سوزی یا سیل، مسئول پوشش، نگهداری یا تعمیرات است. قبل از امضای اسناد مربوط به خانه یا واحد اجاره ای خود، در مورد اینکه آبگرمکن شما به عنوان یک وسیله اصلی یا لوله کشی در نظر گرفته می شود، حتماً با طرف مقابل صحبت کنید.

نکات استفاده و نگهداری از آبگرمکن

از این نکات برای جلوگیری از بیشترین تعمیرات اساسی یا آسیب رساندن به خانه یا محتویات، کاهش هزینه های انرژی و کمک به افزایش طول عمر آبگرمکن استفاده کنید:

درجه حرارت را تنظیم کنید.

تنظیم دما روی آبگرمکن خود را بررسی کنید و آن را روی 120 درجه فارنهایت تنظیم کنید. در حالیکه تنظیم درجه حرارت پیش فرض معمولاً 130 تا 140 درجه است، تنظیم درجه مجدد آن با 10 درجه کمتر می تواند به جلوگیری از اتلاف انرژی کمک کند، در حالی که پنج درصد یا بیشتر هزینه انرژی شما را کاهش می دهد.

شیر T&P را تست کنید.

شیر تنظیم کننده ی دما و فشار از ویژگی های ایمنی است که برای احساس و کاهش فشار یا گرمای بیش از حد مخزن آب گرم شما طراحی شده است و در صورت لزوم باید به طور خودکار باز شود تا خطر انفجار از بین برود. شیر را طبق توصیه ها و راهنمایی های کتابچه راهنمای خود به صورت سالانه آزمایش کنید.

مینی فلاش انجام دهید.

رسوب در ته مخزن می تواند منجر به زنگ زدگی و خوردگی شود، اما مینی فلاش دوره ای یک تا دو گالن آب درون سطل می تواند به کاهش تجمع و افزودن سالها به عمر مخزن شما کمک کند.

آبگرمکن یکی از پرمصرف ترین وسایل خانه است. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد چگونگی کاهش مصرف انرژی آبگرمکن یا نصب، تعمیرات و نگهداری از آبگرمکن، با تیم متخصص تامین تک تماس بگیرید.

بهترین روش برای اطمینان از عملکرد کارآمد و قابل اعتماد عمده لوازم اصلی در خانه، خدمات حرفه ای تعمیر و نگهداری لوازم خانگی از یک متخصص معتمد است. برای خدمات سریع و کارآمد آبگرمکن از جمله تعمیر، تعویض یا نصب آن، می توانید روی متخصصان ما حساب کنید

منبع: mrappliance.com

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید