بوی بد یخچال

رفع کامل بوی بد یخچال و فریزر

مهم نیست که منبع بوی بد یخچال کجاست، یک یخچال بد بو می تواند بوی بد را روی ساده ترین وعده های غذایی قرار دهد. اگر یخچال شما وظیفه خود را برای ایجاد رایحه ای اشتها آور انجام نمی دهد، در اینجا چند راه حل برای حل این مشکل آورده شده است.

حتی اگر یخچال شما بوی بد ندهد، تمیز کردن آن به صورت دوره ای و عمیق باعث می شود که سالم بماند. ابتدا یخچال را از برق بکشید و تمام محتویات آن را خارج کنید. غذاها و نوشیدنی های قدیمی، بلا استفاده یا منقضی شده را بیرون بریزید. اگر از چیزی مطمئن نیستید، ممکن است بهتر باشد آن را دور بریزید و جای آن را خالی کنید.

با یک پاکسازی عمیق شروع کنید

تمام قفسه ها، کشوها، سطل های نظم دهنده و سایر قطعات سازمان دهنده قابل جابجایی را بردارید. هر کدام را با آب گرم و صابون بشویید و بگذارید تا در هوا خشک شود. سپس داخل یخچال را با محلول یک فنجان جوش شیرین  در یک گالن آب داغ پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که واشرها را کاملا تمیز کنید.

هنگام کار مطمئن شوید که یخچالتان به یک فیلتر هوا مجهز است. اگر امکانش هست، اجازه دهید یخچال حداقل یک روز هوا بخورد تا بوی بد از آن خارج شود.

مقاله مرتبط:برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی با ترفندهایی ساده

تمیز کردن سیم پیچ ها

در حالی که یخچال خود را از برق کشیده اید و در حال تمیزکردن آن هستید، اکنون زمان خوبی است که سیم پیچ های اواپراتور را نیز تمیز کنید. ابتدا یخچال را از دیوار دور کنید و مراقب باشیدکه به یخچال آسیبی وارد نشود.

در یخچال قدیمی، شبکه ای از سیم پیچ ها در پشت پیدا خواهید کرد که عملکرد خنک کننده دستگاه شما را فراهم می کند. یخچال های جدید دارای سیم پیچ های خازنی هستند که در قسمت پایین دستگاه قرار دارند، یا پشت یک صفحه در جلو یا از طریق یک صفحه دسترسی در عقب.

سیم پیچ ها را کاملاً جاروبرقی کنید تا گرد و غبار و کثیفی آنها از بین برود، اطمینان حاصل کنید که به هیچ بخشی آسیب نرسد و اختلال ایجاد نکند. اگر یک فن وجود دارد، آن را نیز جارو برقی کنید. برای مناطق لجباز، از یک برس رنگ باریک و نرم برای از بین بردن کثیفی ها استفاده کنید.

مقاله مرتبط:با بوی بد ماشین ظرفشویی خداحافظی کنید

بوی بد یخچال هنوز هست؟

اگر همه چیزهایی را که می توانید در یخچال خود ببینید تمیز کرده اید و هنوز بوی نامطبوع را استشمام می کنید، کمی ذغال خرد شده را روی یک سینی در یخچال یا فریزر قرار دهید. به مدت یک هفته یا تا زمانی که بوی آن از بین نرفته، روزانه آن را تعویض کنید.

اگر همه این مراحل را امتحان کرده اید و هنوز هم با یخچال خود مشکل دارید، جای نگرانی نیست! با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما همیشه در دسترس  هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که لوازم خانگی شما سالم هستند.

منبع: mrappliance.com

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید