ست کردن لوازم خانگی

ست کردن لوازم خانگی با دکوراسیون منزل

خواه در حال بازسازی آشپزخانه خود باشید و یا وقت آن رسیده باشد که یک یا چند وسیله را تعویض کنید، باید در مورد اندازه، ویژگی ها، بازده انرژی و هزینه هرگونه اضافات جدید و همچنین پایان کارها تصمیم گیری کنید. در روزهایی که انتخاب لوازم طلایی، سبز پاستیلی و نارنجی سوخته امری عادی بود، بقیه آشپزخانه اغلب با میزهای متناسب، کاغذ دیواری و کابینت هماهنگ بود. اما با تکامل آشپزخانه و لوازم خانگی، انتخاب رنگ بیش از هر زمان دیگری وجود دارد و خوشبختانه دیگر نیازی به انتخاب فقط یک مورد نیست. برای یادگیری همه چیز درباره ست کردن لوازم خانگی  ادامه مطلب را بخوانید.

آیا ست کردن لوازم خانگی ضروری است؟

اگر از خود سوال کرده اید آیا وسایل با مخلوطی از رنگ ها مشکلی ندارند؟  پاسخ کوتاه این است، بله! البته ، در مورد هر قانون استثنائاتی وجود دارد، از جمله این قانون، و این هنگام مخلوط کردن رنگهایی است که بیش از حد مشابه هستند اما کاملاً با هم مطابقت ندارند. اگرچه ممکن است اطلاعات متناقضی را از یک دوست، طراح، در اینترنت بخوانید یا بشنوید، در نهایت طراحی خانه به عهده صاحب خانه است و مخلوط کردن رنگ لوازم خانگی می تواند راهی عالی برای بیان سبک شخصی شما باشد، یک نقطه کانونی ایجاد کنید در آشپزخانه یا اتاق رختشویی خود قرار دهید، یا یک رنگ روشن به یک پالت خنثی اضافه کنید.

روند ست کردن لوازم خانگی آشپزخانه

خرید لوازم آشپزخانه سرمایه ی زیادی میخواهد، اگر لوازم از کیفیت فوق العاده ای از یک تولید کننده رده بالا برخوردار باشند، به احتمال زیاد بازدهی بالایی از سرمایه خود خواهید دید. به جای تلاش برای مطابقت با رنگ ها و مارک های اصلی لوازم خانگی در آشپزخانه، خرید تجهیزات کم مصرف را داشته باشید که دارای ویژگی های مورد نیاز و ظاهر مورد علاقه شما باشد.

لوازم خانگی از جنس استیل، سفید و سیاه در اینجا قرار دارند اما با انتخاب یک رنگ خنثی، به راحتی می توان این موارد را با یکدیگر ترکیب کرد. خواه آبی کبالت، قرمزسیب، سبز زمردی، صورتی، بنفش، نارنجی یا زرد را انتخاب کنید، می توانید با موفقیت هر یک از این رنگ ها را با وسایل استیل، سفید یا مشکی خود جفت کنید تا ظاهری کاملاً منحصر به فرد داشته باشید، اما ترکیب رنگ سفید و سفید یا دو سیاه ممکن است احساس عدم تعادل در آشپزخانه شما ایجاد کند.

هنگام برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه، به خاطر داشته باشید که کابینت های شما بیشترین سطح را پوشش می دهند و می توانند یک نقطه شروع عالی برای رنگ بندی انتخابی شما باشد.

نکات مربوط به ست کردن لوازم آشپزخانه

شما می توانید با این نکات سرمایه گذاری و رضایت خود را از انتخاب لوازم به حداکثر برسانید!

  1. وسایلی را از سازنده معتبری انتخاب کنید که دارای ویژگی های مورد نظر شما و بازده انرژی مورد نیاز شما باشد..
  2. لوازم خود را توسط یک متخصص مجرب و دارای مجوز، نگهداری و تعمیر کنید.
  3. با آینه کاری رنگی روی دیوار که همرنگ لوازم شما هستند، ظاهری زیبا به آشپزخانه ی خود بدهید.

برنامه ریزی برای تعمیر لوازم آشپزخانه امروز!

تامین تک نامی مطمئن در تعمیرات لوازم خانگی است، دارای تعرفه قیمت های مناسب، نرخ ثابت، کارشناسان بسیار واجد شرایط، قطعات و کار تضمین شده و تکنسین های مجرب. وقتی نوبت به مخلوط کردن رنگ لوازم خانگی می رسد، به غریزه خود اعتماد کنید، اما در مورد تعمیر لوازم خانگی، به تیم متخصصان تامین تک اعتماد کنید. همین امروز تماس بگیرید یا آنلاین با ما در تماس باشید.

منبع: mrappliance.com

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید