تعمیر لباسشویی در پردیس با بهترین کیفیت

تمام سعی ما بر این است تا در صورت خرابی قطعات ماشین لباسشویی شما، آنها را تعمیر کنیم ، اما اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، تامین تک بعنوان تامین کننده کلیه قطعات اصلی لوازم خانگی، تضمین اصالت قطعه را به شما میدهد. تامین تک هیچ محدودیتی در تعمیر برندهای ماشین لباسشویی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، آیسال ، سامسونگ، کنوود ، حایر و… ندارد و تمام موارد بصورت تخصصی و حرفه ای تعمیر میشوند.

تعمیر ماشین لباسشویی در پردیس
تعمیر ماشین لباسشویی در رودهن
تعمیر ماشین لباسشویی در بومهن
تعمیر ماشین لباسشویی در جاجرود

ترفندهای تعمیر ماشین لباسشویی در منزل

ماشین لباس شویی صداها و ارتعاشات عجیب تولید میکند

مقصر احتمالی: مهره نگه دارنده ظرف رخت شویی بر اثر بد مهر و موم شدن آسیب بدی دیده است و به احتمال زیاد برای تعمیر ماشین لباسشیی باید عوض شود.

 ماشین لباسشویی کار نمی کند یا در میانه شست و شوی متوقف می شود

مقصر احتمالی: در یا سوئیچ برق دریچه اگر آسیب دیده باشد، ممکن است برای تعمیر ماشین لباسشویی، نیاز به تعویض داشته باشد. اگر چیزی در آن گیر کرده باشد، می تواند به مرور زمان فرسوده یا شکسته شود.

ممکن است آب تخلیه نشود

مقصر احتمالی: پمپ تخلیه ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. با گذشت زمان می تواند فرسوده شود و یا در چرخه شستشو اشیا خطرناک را که در لباس بجا مانده اند، بر اثر کوبیدن به لگن ماشین لباسشویی به آن آسیب بزنند. اتصال شلنگ تخلیه  به لوله تخلیه را برای اطمینان چک کنید.

 آب در طول چرخه چرخش به بیرون پمپاژ نمی کند

مقصر احتمالی: ممکن است مجبور شوید پمپ تخلیه را تعویض کنید. چون ممکن است کهنه شده باشد یا آسیب دیده باشد زیرا ممکن است چیزی در طی چرخه شستشو در یکی از لباس ها در آن باقی مانده باشد.برای تعمیر ماشین لباسشویی، اتصال شلنگ تخلیه  به لوله تخلیه را برای اطمینان چک کنید.

سبد یا لگن لباسشویی کند میچرخد یا اصلا نمی چرخد

مقصر احتمالی: همچنین اگر صداهای تق و توق کردن از سبد ماشین لباس شوییتان می شنوید، اکر میخواهید تعمیر ماشین لباسشویی تان را خودتان انجام دهید، متصل کننده موتور ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. بیش از حد قابل تحمل سبد در آن البسه ریختن باعث کاهش عمر متصل کننده می شود.

چراغ های دستگاه روشن می شوند اما دستگاه هیچ برنامه ای را شروع نمی کند

علت اصلی این مورد خرابی تایمر می باشد که باید تایمر را از دستگاه خارج نموده و وضعیت آن را بررسی نمود.

برنامه ماشین لباسشویی عمل می کند اما داخل دستگاه آب وارد نمی شود

ابتدا از اتصال آب شهر و باز بودن شیر آب اطمینان حاصل نموده و سپس موارد زیر را بررسی نمایید ساده ترین دلیل می تواند گرفتگی و کثیف بودن فیلتر ورودی شیر الکتریکی باشد که با باز نمودن و بررسی توری آن این مشکل حل می شود البته توجه داشته باشید که قبل از باز کردن شیر الکتریکی آب شهر ورودی به دستگاه را قطع نمایید اگر مشکلی در فیلتر وجود نداشت علت بعدی خرابی هیدرواستات می تواند باشد که با بررسی و تعویض آن مشکل شما رفع خواهد شد. مورد آخر در این موضوع می تواند خرابی تایمر باشد که با بررسی و رفع عیب قطعا مشکل ماشین لباسشویی شما برطرف خواهد شد.

ماشین لباسشویی پس از آب گیری هیچ برنامه دیگری را اجرا نمی کند

علت اصلی این مورد خرابی هیدرواستات می باشد. به عبارت دیگر می توان ذکر نمود که ممکن است حتی سیم های رابط هیدرواستات به موتور تایمر دچار قطعی شده باشند. در هر صورت ابتدا از سلامت و اتصال کامل هیدرواستات اطمینان کامل را حاصل نمایید. در مرحله بعد از اطمینان از سلامت هیدرواستات به بررسی تایمر ( موتور و چرخ دنده ) بپردازید.

بعضی مواقع مشتریان عزیز می گویند با وجود خاموش بودن ماشین لباسشویی آب وارد مخزن دستگاه می شود

تنها علت این مشکل وجود ایراد در شیر الکتریکی ماشین لباسشویی می باشد که عموما علت خرابی این قطعه در این موارد مشکل در لاستیک یا دیافراگم شیر الکتریکی می باشد.

گاهی اوقات ماشین لباسشویی در مرحله آب گیری دائما در حال آب گیری می باشد به طوری که داخل دیگ لبریز از آب می گردد

در این مورد نیز تنها علت عدم قطع آب گیری تنظیم نبودن یا خرابی هیدرواستات می باشد که باید عیب هیدرواستات برطرف و یا در صورت عدم هموار شدن مشکل هیدرواستات تعویض گردد.

ماشین لباسشویی دارای نشتی می باشد

در این مورد مواردی که می تواند سبب ایجاد نشتی در ماشین لباسشویی شود عبارتند از: ایجاد پوسیدگی و یا سوراخ در لاستیک دور درب، در صورت وجود این مشکل نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام شود. مورد بعدی وجود سوراخ در مخزن ماشین لباسشویی می باشد که در این مورد نیز پس از بررسی باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام گردد. مورد بعد بررسی اتصال صحیح شلنگ ورودی به شیر الکتریکی می باشد. مورد بعد بررسی لوله خرطومی (مخزن به پمپ) می باشد. موارد بعد بررسی کاسه نمد، شلنگ خروجی، بررسی وضعیت پمپ، بررسی اتصالات شلنگ های ورودی و خروجی و بررسی محفظه جاپودری ماشین لباسشویی

آب داخل ماشین لباسشویی گرم نمی شود

از ساده ترین موارد وجود این مشکل می توان به تنظیم نبودن ترموستات، خرابی ترموستات  یا جرم گرفتگی با خرابی المنت دستگاه اشاره نمود.

پس از آب گیری برنامه شستشو فعال نمی شود

ابتدا از سلامت هیدرواستات اطمینان کامل حاصل نموده و سپس وضعیت سیم رابط هیدرواستات به موتور تایمر را بررسی نمایید. مورد بعدی می تواند وجود مشکل در تایمر و یا سیم های رابط آن باشد. همچنین وجود مشکل و یا خرابی در خازن، موتور شستشو و رگلاژ نبودن تسمه سبب بروز این مشکل گردد.

موتور ماشین لباسشویی بعد از کمی شستشو از کار می افتد

ابتدا حجم لباس های موجود در ماشین را بررسی نمایید گاهی اوقات علت اصلی بروز این مشکل وارد نمودن بار زیاد به ماشین لباسشویی با حجم زیاد شستشو می باشد. سپس رله اورلود را بررسی نمایید، بعد از آن در صورت سلامت رله باید موتور را بررسی نمود که نیم سوز نشده باشد. همچین از رگلاژ بودن تسمه اطمینان کامل حاصل نمایید.

پمپ ماشین لباسشویی عمل نمی کند

ابتدا شلنگ آب خروجی را چک نموده و اطمینان حاصل نمایید که دچار تاشدگی و یا کیپ نشده باشد. فیلتر پمپ را نیز چک نموده و تمیز نمایید. همچنین از سلامت تایمر و پمپ اطمینان کامل حاصل نمایید.

دور تند و آب کشی در ماشین لباسشویی عمل نمی کند

خازن و سیم رابط خازن به موتور را بررسی نمایید . همچنین از سلامت سیم پیچ دور تند و تایمر اطمینان کامل را حاصل نمایید.

هنگام آبکشی ماشین دارای لرزش زیادی می باشد

ساده ترین دلیل می تواند تراز نبودن دستگاه باشد که دراین صورت باید پایه های ماشین لباسشویی را تنظیم نمود. در صورتی که مشکل حل نشد باید تایمر ماشین لباسشویی را بررسی نمود ( گاهی به علت بهم ریختن تایمر دورهای تند و کند دچار اختلاط می شوند) و یا سایر دلایل این مشکل عبارتند از خرابی پمپ، تسمه، یاتاقان یا بلبرینگ و یا پیچ های ایمنی که باید برای رفع مشکل لرزش موارد فوق بررسی شوند.

دیگ یا مخزن شستشو هیچ گونه حرکت یا چرخشی ندارد

در این مورد باید تسمه دستگاه را بررسی نمود.

ماشین لباسشویی در حین کارکرد دارای سروصدای زیادی می باشد

ساده ترین دلیل می تواند زیاد بودن لباس های داخل ماشین باشد. اما موارد فنی که سبب بروز این مشکل می گردند عبارتند ازشل بودن پولی، خرابی یاتاقان محور دیگ، خرابی بلبرینگ های موتور، خرابی بلبرینگ های نگهدارنده محور مخزن و یا گیرکردن جسم خارجی بین چیلک و دیگ ماشین لباسشویی

علی رقم آب گیری ماشین لباسشویی آب در دیگ ( مخزن ) ماشین لباسشویی باق نمی ماند

ساده ترین دلیل این موضوع می تواند هم سطح بودن و یا پایین بودن شلنگ خروجی باشد به عبارت دیگر شلنگ باید حداقل در ارتفاع 60 سانتی متری از سطح زمین قرار داشته باشد. از موارد دیگر می توان به سوراخ بودن دیگ، پوسیدگی و یا سوراخ بودن خرطومی دیگ به پمپ و یا باز شدن فیلتر پمپ آب اشاره نمود.

در بعضی از برنامه ها ماشین لباسشویی در قسمتی از برنامه توقف می کند

در ابتدا از سالم بودن تایمر اطمینان کامل را حاصل نموده سپس از اتصال سیم رابط تایمر به قسمت های مختلف ماشین لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.

مواد شستشو و یا نرم کندده در جاپودری ماشین لباسشویی باقی مانده

فرمان ورود آب به جاپودری صحیح نمی باشد و یا اگر قسمتی از پودر در جاپودری باقی می ماند علت آن کثیفی یا گرفتگی جاپودری می باشد.

تعمیر لباسشویی در پردیس

آیا شما برند خاصی از ماشین لباسشویی را تعمیر میکنید؟

  • خیر تمامی برندهای معتبر از جمله بوش ، ال جی ، دوو ، سامسونگ ، زیمنس و.. توسط متخصصین مجرب و حرفه ای تامین تک تعمیر میشوند.

آیا شما فقط در تهران خدمات تعمیر دارید؟

    • پردیس ، بومهن ، رودهن، تهران، دماوند … از جمله مناطقی است که ما میتوانیم بصورت حضوری خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل را ارائه کنیم. اما اگر در تهران و یا مناطقی که ما پشتیبانی میکنیم، حضور ندارید میتوانید با مراجعه به سایت های نمایندگی برند ماشین لباسشویی خود، از سایر تعمیرکاران مجاز در شهرخودتان نیز کمک بگیرید. نمایندگی های سامسونگ نمایندگی های بوش و….

آیا ضمانت تعمیر به من میدهید؟

    • بله حتما. تامین تک به شما 180 روز ضمانت و گارانتی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میدهد. ما به متخصصین حرفه ای و مجرب خود و کار آنها ایمان داریم پس با اعتماد میتوانید تعمیر ماشین لباسشویی خود را به ما بسپارید.

آیا تامین تک خدمات حضوری هم دارد؟

    • بله، برای راحتی در ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی و ماشین لباسشویی به مشتری، تامین مختصصین خود را در سریع زمان ممکن به ادرس شما میفرستد تا دستگاه شما را تعمیر کنند.

منتظر تماس شما هستیم، حتما با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید