خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب در پردیس رودهن بومهن جاجرود دماوند

همانطور که می دانید در عصر حاضر منابع آبی ما حاوی آلاینده های زیادی همچون زباله ها، گل و لای، شن و ماسه، میکرو ارگانیزم های بیماری زا و فاضلاب های صنعتی و خانگی هستند.
این آلاینده ها در جریان تصفیه آب شهری تا حدودی از بین رفته و کمرنگ می شوند، اما نیاز به مراحل مختلف برای تصفیه آب  همچنان باقیست.
هدف از نصب دستگاه تصفیه آب خانگی، بالا بردن سطح بهداشت و کیفیت آب آشامیدنی است.
بهترین روشی که به شما در انتخاب یک دستگاه تصفیه اب کمک می کند نیاز شما می باشد.
  • آیا کتری شما جرم زیادی دارد؟
  • طعم و مزه آب قبل از جوشیدن و بعد از جوشاندن مناسب ذائقه شما نیست؟
  • دارای بیماری خاصی هستید و یا از سنگ کلیه رنج می برید؟
  • ظروف مخصوص کودکان و نوزادان پس از شستن دچار لکه می شوند؟
  • آیا احتمال وجود آلودگی هایی نظیر نیترات، نیتریت، کیست، قارچ انگل و مواردی از این قبیل در آب می باشد؟
    یک دستگاه تصفیه آب استاندارد از حذف بیش از اندازه املاح مفید آب جلوگیری کرده و آبی عاری از هرگونه آلودگی به شما تحویل می دهد
از نظر اقتصادی استفاده از یک پودر خوب و با کیفیت کاملا به صرفه است اما بایستی حتما پودر خوب و اصل تهیه کنید زیرا از برخی مارک ها پودر بدون کیفیت و تقلبی وارد بازار شده است و بنابراین باید در انتخاب آنها دقت کرد

چگونه می توان وضعیت فیلترهای دستگاه تصفیه آب را بررسی کرد؟

آب سالم یک نیاز اساسی است و تقریباً برای همه به یک امتیاز تبدیل شده است. با توجه به افت کیفیت آب، نصب دستگاه تصفیه آب از اهمیت زیادی برخوردار شده است. با این حال، نصب دستگاه تصفیه آب فقط مرحله اولیه است. برای اطمینان از تأمین مداوم آب خالص، نگهداری فیلترهای دستگاه تصفیه آب ضروری است. بنابراین، در این مقاله به طور مفصل روش‌های بررسی شرایط فیلتر آب را بررسی می‌شود.

انواع فیلترها در دستگاه تصفیه آب

فیلترهای آب مهمترین قسمت های دستگاه تصفیه آب هستند. رسوب و فیلتر کربن نقش مهمی در از بین بردن ناخالصی های مختلف موجود در آب دارند. بیشتر دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار باید هر 6-8 ماه فیلترها را تعویض کنند. با این حال، کیفیت آبی که دریافت می کنید و میزان مصرف آب نیز فرکانس تعویض فیلترها را تعیین می کند. هر دو این فیلترها در مراحل مختلف انواع مختلف ناخالصی ها را از آب پاک می کنند.

فیلتر رسوب

فیلتر رسوب به تخلیه خاک و گرد و غبار از آب کمک می کند. علاوه بر این، فیلتر همچنین نقش مهمی در حفظ و محافظت از غشاهای RO از آلودگی دارد. وقتی فیلتر را در زمان توصیه شده تغییر ندهید ، آلودگی حاصل از آب خام به غشا رسیده و آبی را که به دست می آورید آلوده می کند. این می تواند منجر به تعدادی بیماری مضر شود.

فیلتر کربن

آبی که دریافت می کنیم در بعضی مواقع بوی بسیار بدی می دهد که باعث می شود آب برای مصرف مناسب نباشد. علاوه بر این، مسئولان تأمین آب در ابتکاری برای تصفیه آب قبل از تأمین آب به خانه های شما ، کلر اضافه می کنند. کلری که برای تصفیه آب استفاده می شود، بوی بدی را در آب ایجاد می کند. فیلترهای کربن نقش مهمی در از بین بردن کلر و آلاینده های مضر موجود در آب دارند. این فیلتر همچنین انواع بوهای بد را از آب خارج می کند. به همین دلیل است که حداقل سالی یک بار باید فیلتر کربن تعویض شود.

چه زمانی فیلترهای دستگاه تصفیه آب را تعویض کنیم

یک سوال متداول که بسیاری از مردم دارند این است که چه زمانی نیاز به تعویض فیلتر آب دارند؟ با توجه به این، دستگاه های تصفیه آب  دارای زنگ خطر تغییر فیلتر هستند. دستگاه های تصفیه آب این ویژگی داخلی را دارند که زنگ خطر را به صدا در می آورد و به شما نشان می دهد فیلترها را عوض می کنید. زنگ هشدار پس از حدود 700 ساعت استفاده از زمان تغییر آخرین فیلتر یا نصب، زنگ می خورد. هر زمان که زنگ هشدار قابل شنیدن باشد، زمان تعویض فیلترهای آب فرا رسیده است. اگر فیلترها در زمان تعیین شده تغییر نکنند، دستگاه تصفیه برای راحتی و امنیت کاربران از کار می افتد. دستگاه تصفیه آب تامین تک  در صورت رعایت نکات نظافت و نگهداری به راحتی کار خواهد کرد. از آنجایی که فیلترها نقش مهمی در تأمین آب سالم و تمیز شما دارند، تمیز کردن فیلترها در زمان مناسب ضروری است تا اطمینان حاصل کنید که آب آشامیدنی تمیز و سالم دریافت می کنید.

آموزش تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب قیمت دستگاه تصفیه آب  تعمیر دستگاه تصفیه تعویض فیلتر دستگاه بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی دستگاه تصفیه آب آکواجوی ، رویال ، cck ،  (سافت واتر) soft water ، دستگاه تصفیه آب رومیزی سامسونگ تعویض فیلتر تصفیه آب در پردیس تعویض فیلتر تصفیه آب در جاجرود تعویض فیلتر تصفیه آب دماوند تعویض فیلتر تصفیه آب رودهن تعویض فیلتر تصفیه آب بومهن

انواع دستگاه تصفیه آب و فیلتر های تصفیه آب

انواع فیلتر و رسوب گیر پکیج

سوالات مربوط به فیلتر و دستگاه تصفیه آب

تفاوت فیلتر های خوب و بد تصفیه آب در چیست و از کجا باید اینو بفهمیم؟

فیلتر های تصفیه آب و یخچال ها ، از گرانول های کربن اکتیو پر شده اند . بعضی از این مواد از زغال نارگیل، بعضی از زغال بادام و در بهترین حالت از زغال پوست پسته تشکیل می شوند و در بدترین حالت از مواد شیمیایی پر می شوند.

در کشور ما سهم زیادی از بازار مربوط به گرانول ها ی متعلق به کشور چین، هند، ایران، تایوان و سوئد می باشد .

درنظر داشته باشید با توجه به تأثیر مستقیم آب خروجی از وسایل تصفیه آب ، به سلامتی انسانها همواره باید  در انتخاب محصول با کیفیت در این زمینه توجه ویژه ای داشت.

متأسفانه بسیاری از فیلتر های موجود در بازار کشور ما ، در بهترین حالت از گرانول های چینی و ایرانی پر شده اند و بخش زیادی از بازار متعلق به سودجویانی است که از مواد شیمیاییو یا در بهترین حالت مواد خنثی و صرفا پرکننده در فیلترها استفاده می کنند .

شاید برای شما نیز این سوأل مطرح شود که با در نظر گرفتن این موارد ، بهترین راه برای انتخاب محصول مناسب چیست ؟ از آنجا که آزمایش کردن هر فیلتر در آزمایشگاه های تخصصی فرآیندی زمانگیر، هزینه بر و غیر ممکن برای خریدار جزئئ محصول می باشد ، مطمئن ترین راه خرید از فروشنده  مطمئن و با سابقه مشخص در این زمینه است.

دستگاه تصفیه خانگی مابوی بدی دارد، حتی باشستشو هم از بین نرفته باید چه کاری انجام داد؟

حتما وقتی بوی نامطبوعی از آب خروجی دستگاه تصفیه شما ساطع می شود ، خبر از آلودگی میکروبی یا باکتریایی در این دستگاه می دهد ،پس آنرا جدی بگیرید .

دستگاه تصفیه آب معمولا در هر مرحله بخشی از مواد موجود در آب را فیلتر می کند از جمله کلر و … پس چرا این آلودگی در دستگاه ایجاد می شود . پاسخ های مختلفی وجود دارد :

  • مدت زیادی از دستگاه استفاده نکردید و آب در فیلتر ها و مخزن دچار گندیدگی شده و بوی بدی می دهد.
  • از فیلتر های نا مرغوب استفاده کرده اید که احتمالا از مواد درجه 2 و 3 و حتی شیمیایی پر شده اند.
  • فیلتر های دستگاه را در زمان تعیین شده تعویض نکرده اید و آنها فاسد شده اند
  • محلی در دستگاه آلوده به میکروب شده است.

برای شروع

  1. گام اول :  از  متهم اول  ایجاد بو شروع می کنیم ، مخزن . شیر مخزن را ببندید و چک کنید که بوی بد رفع می شود یا خیر ، اگر رفع شد مشکل را حل کرده این و مخزن منبع ایجاد بو و میکروب است
  2. گام دوم: تک تک فیلتر ها را باز و چک کنید ، احتمال دارد بعضی از فیلترها ، دچار کپک زدگی شده  و منشا اصلی آلودگی باشند
  3. گام سوم: بعد از باز کردن فیلتر ها برای بازدید یا برای تعویض در زمان های دیگر ، به غیر از کشف علت بو، حتما حتما توجه داشته باشید که هوزینگ های فیلتر ها را با مواد شوینده کاملا بشورید و تمیز کنید و سپس اقدام به قرار دادن فیلتر ها کنید ( در مورد فیلتر های 1 تا 4 )
  4. گام چهارم: چک کردن اتصالات ، شیلنگ ها و شیر دستگاه تصفیه آب قدم بعدی می باشد. استفاده از شیلنگ های کولر آبی به جای استفاده از شیلنگ های مخصوص آب خوراکی نیز در ایجاد بوی بد در دستگاه ها و فیلتر های یخچال بسیار شایع است .

بهترین دستگاه تصفیه آب چیست؟

بهترین دستگاه ها از سیستم RO یا اسمز معکوس استفاده می کنند که دارای پمپ ، ترانس و پرشر دارند. معمولا این نوع دستگاه با تعداد حداقل 5 فیلتر تولید می شوند و برای مدل های بالاتر فیلتر های مرحله 6 ، 7 و حتی 8 نیز اضافه  می شوند که جزو امکانات اضافی این نوع مدل ها هستند.

با توجه به تولید گسترده دستگاه های تصفیه آب ، واردات این نوع محصولات محدود و حتی به صفر رسیده است . پس با اطمینان به شما می گوییم ، فریب افراد سودجویی که دستگاه را به اسم محصول کانادایی، آمریکایی و … به فروش می رسانند نخورید که اگر چنین بود،  در وضعیتی که کشور در جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار دارد ، چطور دارو وارد ایران نمی شود ولی دستگاه های تصفیه آب وارد می شوند؟!؟!

فیلترهای تصفیه آب خانگی چه وقت باید تعویض شود؟

در حقیقت زمان دقیق تعویض فیتر های دتگاه های تصفیه آب خانگی وابسته به نوع مصرف و میزان استفاده، نوع آب ورودی شهر که دستگاه را تغذیه می  کند و در آخر به نوع و کیفیت فیلتر های به کار رفته بستگی دارد.

ولی به زبان ساده :

فیلتر مرحله اول (PP)   :               3 تا 6 ماه بسته به کیفیت آب شهر

فیلتر مرحله دوم(UDF)   :             6 ماه

فیلتر مرحله سوم (CTO)  :            6 ماه

فیلتر مرحله چهارم)ممبران( :         18 تا 36 ماه ، بسته به کیفیت آب ورودی شر و کیفیت فیلتر به کار رفته

فیلتر مرحله پنجم   ) پست کربن ) : 12 ماه

فیلتر مرحله ششم (مینرال) :          12 ماه

فیلتر قلیایی یا آلکالاین AlKALINE: 12 ماه

فیلتر فرابنفش ( UV ):                 12 تا 36 ماه 

آیا میشود از دستگاه تصفیه آب خانگی چند خروجی آب تصفیه شده گرفت؟

بله ، معمولا میتوان با در نظر گرفتن نوع فیلتر های یخچال منزل، با گرفتن اتصالات مربوطه از جمله 3 راهی فیتینگی ، فیلتر بیرونی یخچال را از مسیرحذف و از آب دستگاه تصفیه آب برای خروجی آبسرد کن یخچال استفاده کرد.

برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر زمان لازم است؟

معمولا این زمان از 30 دقیقه تا دو ساعت می باشد که وابسته به آماده سازی لوله کشی ورودی برای اتصال به دستگاه می باشد.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید