لوازم خانگی دسته دوم

کدام لوازم خانگی دسته دوم نیاز به نوسازی دارند؟

بهترین لوازم خانگی دسته دوم برای فروش چیست؟ لوازم لوکسی که نوسازی شده اند، دوام بیشتری دارند و فروش آن‌ها آسان‌تر است و همیشه مشتریان خودشان را دارند. در زمان های تندگستی هم میتوانند کمک حال مالی خوبی باشند. به عنوان یک ویژگی خوب، وقتی که وسایل خانه خود را برای فروش لیست می‌کنید، آن‌ها می‌توانند یک هر مشتری  را راضی کنند چونکه ارزش افزوده بالایی دارند. اما چقدر باید در نوسازی وسایل سرمایه‌گذاری کنید؟ با توجه به اینکه منزل شما در چه منطقه ای است ( لوکس یا متوسط ) و همچنین  زمانی که قصد فروش خانه خود را دارید، می‌تواند به شما در تعیین میزان نوسازی کمک کند. پس دسته‌چک خود را حاضر کنید تا ببیند کدام لوازم را باید ارتقاء دهید.

لوازم آشپزخانه

خریداران خانه های امروزی به سازگار بودن لوازم خانگی دسته دوم  ضد زنگ  ترغیب بیشتری دارند.

  1. یخچال و فریزر: مدلهایی که دارای درهای فرانسوی بوده و آنهایی که دارای مخزن آب و یخ ساز در درب هستند، بیشترین بازده را هنگام نوسازی  دارند.
  2. اجاق گاز:  اجاق های کشویی با کنترلر گازی و برقی بازدهی خوبی را ارائه می دهند و  قدرت نقد شوندگی بالاتری نسبت به مدل های ایستاده آزاد سنتی دارند
  3. ماشین ظرفشویی: آیا سایر لوازم آشپزخانه را به روز می کنید؟ ایده خوبی است که ماشین ظرفشویی شما با بقیه ی وسایل مطابقت داشته باشد اما زیاد هزینه نکنید. برای ماشین ظرفشویی که 10 سال دیگر هنگام فروش خانه خود باید تعویض شود، سود زیادی دریافت نخواهید کرد. با استفاده از راهنمایی های ما بهترین ماشین ظرفشویی را برای خانه خود انتخاب کنید.
  4. لوازم اتاق کار: داشتن یک کیس کامپیوتر خانگی قدرتمند می تواند یک وسیله عالی در فروش خانه باشد:
  5. لباسشویی/ خشک کن: لباسشویی هایی با راندمان بالا و ظرفیت زیاد، به همراه خشک کن های منطبق و تجهیزات ذخیره سازی بطور منظم بخشی از لوازم خوب برای فروش هستند.
  6. آبگرمکن: اگرچه این ممکن است با نوسازی اش، ارزش خانه شما را افزایش ندهد، حداقل سرمایه گذاری در یک مدل با قیمت مناسب، با صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند برایتان به صرفه باشد- به خصوص اگر آبگرمکن فعلی شما عمر خود را کرده است. از دید خریدار به آن نگاه کنید: دستگاه جدید = بدون خرابی غیرمنتظره یا خرابی تعمیر/ تعویض.

در هنگام خرید لوازم جدید خانه به چه نکاتی دقت کنیم

وقتی صحبت از خرید لوازم خانگی می شود فقظ به دنبال کالاهای گران قیمت نباشید کالا ها باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی
  2. بهره وری انرژی

خریداران امروز می دانند که لوازم خانگی سازگار با برچسب انرژی به معنای کمتر بودن قبض های آب و برق است. هنگام سرمایه گذاری در هر دستگاه جدید برای حداکثر بازگشت سرمایه، به دنبال این ویژگی باشید.

توجه به امکانات جزئی

وسایلی مانند اجاق گازهای رومیزی برای به حداقل رساندن خرابی ها،  فیلترهای بخار آب، یخچال فریزر و گزینه های خود تمیز شونده و… . همیشه به دنبال افزودنی های کاربردی بیش از حد باشید.

وسائل مدرن که  با فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، استاندارد جدیدی است که در آن صنعت به سمت لوازمی حرکت می‌کند

آیا زمان ارتقاء  لوازم خانگی تان رسیده است؟ تامین تک می تواند به شما کمک کند. ما از اجاق گاز گرفته تا فیلتر آب یخچال را تحت پوشش شما قرار می دهیم.

منبع: mrappliance.com

 

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید