چسباندن یخچال به دیوار

فاصله استاندارد یخچال از دیوار چقدر است؟

 در بین بسیاری از ملاحظاتی که قبل از خرید یخچال جدید باید به آن توجه کنید، اندازه یکی از مهمترین آنهاست. بسیاری از لوازم خانگی برای افزایش عملکرد، ایمنی و کارآیی نیاز به گواهی ترخیص با استدلال کافی و قرارگیری دقیق در خانه دارند، بنابراین مهم است که قبل از خرید به دنبال جای مناسب بین لوازم خانگی تان و دیوار باشید. اگر نمی دانید باید چقدر فاصله یخچال از دیوار باشد می توانید بر روی یک متخصص کار کشته در شرکت تامین تک برای تعمیر سریع و قابل اعتماد لوازم خانگی، حساب کنید

مقاله مرتبط: با اجزای یخچال  و فریزر خود آشنا شوید

چرا  یک فضای خالی بین یخچال و دیوار نیاز است؟

طراحی و مهندسی یخچال طی چند دهه اخیر تحول پیدا کرده است و یکی از مهمترین تغییرات جابه جایی سیم پیچ ها از قسمت پشتی یخچال به پایه است. بخش پشتی یخچال فاصله طبیعی بین سیم پیچ ها و دیوار را فراهم کرده تا گردش هوا را ارتقا بخشد و اجازه دهد گرمایی که تولید می شد از بین برود، اما با پیکربندی جدید، قرار دادن یخچال در کنار فضاهای دیواری که خیلی نزدیک و در مجاورت دیوار قرار گیرند می تواند جریان هوا را مختل کند و از خنک شدن سیم پیچ های گرم شده جلوگیری کند.
بدون تهویه کافی، یخچال می تواند بیش از حد گرم شود و این واحد ممکن است علائم فوری را نشان دهد یا به مرور زمان با مشکلاتی روبرو شود که به آرامی شروع به خراب شدن کند:

  • سرمایش ناکافی
  • عملکرد غیرعادی یا پر سر و صدا
  • افزایش بیش از حد هزینه های انرژی
  • مشکلات یا خرابی مربوط به خازن یا کمپرسور
  • خرابی سیستم
  • تعمیرات مکرر
    و غیره

فاصله استاندارد یخچال از دیوار چقدر است؟

یخچال ها امروز به دلیل نیاز به افزایش گنجایش، هزینه بیشتر برای طراحی مدل ساید بای ساید و همچنین برای قرار دادن فضای فریزری بزرگتر در بالا یا پایین بزرگتر از مدل قبلی خود هستند. در خانه های قدیمی تر، وسایل جدید ممکن است در بازه های موجود جا نگیرد یا به همان اندازه که در مدل های قدیمی جا میگرفته جا می گیرد. برای اینکه تهویه کافی کمپرسور فراهم شود، یخچال را با توجه به موارد زیر اندازه گیری کنید:

  • فاصله گذاری بغل ها – هنگام نصب باید توجه داشته باشید که از هر دو طرف دیوار باید بین 1.5 سانتیمتر فاصله داشته باشد
  • فاصله گذاری از عقب – برای جریان مناسب هوا بین 2.5 تا 5 سانتیمتر فاصله از پشت یخچال در نظر بگیرید.
  • فاصله گذاری بخش بالایی – اطمینان حاصل کنید که حداقل 2.5 تا 3 سانتیمتر در قسمت بالای دستگاه وجود داشته باشد.

مقاله مرتبط: راهنمای تعمیر یخچال در منزل

نکاتی برای طولانی شدن طول عمر یخچال تان

با استفاده از این نکات می توانید به حداکثر رساندن کارآیی دستگاه خود، کاهش مصرف انرژی یخچال و جلوگیری از عمده ترین تعمیرات کمک کنید:

  • آن را خنک نگه دارید. یخچال را در کنار اجاق گاز یا ماشین ظرفشویی، یا در نور مستقیم آفتاب قرار ندهید، چون گرمای اضافی می تواند آن را مجبور به سخت تر کار کردن کند و طول عمر قطعات را کوتاه کند.
  • مرتباً تمیزش کنید. درزهای یخچال و بخش داخلی را به طور مرتب تمیز کرده و هر ماه دورتا دور دستگاه را جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار، موهای حیوان خانگی و و خرده ریزها از بین برود.
  • فقط لوازم ضروری را داخل یخچال نگهدارید – مواد غذایی را به طور مساوی و یکنواخت در تمام فضای داخلی توزیع کنید تا جریان مناسب هوا فراهم شود.
  • دمای محیط را تنظیم کنید. دامنه دمای مطلوب برای کارایی و عملکرد یخچال بین 15 تا 27 درجه سلسیوس است.
  • یک فرد حرفه ای را استخدام کنید. در اولین نشانه از وجود مشکل برای تشخیص و عیب یابی متخصص و تعمیر یخچال با کارشناسان تامین تک تماس بگیرید.یخچال شما تنها وسیله ای نیست که برای تنفس به فضای مخصوص خود نیاز دارد. با استفاده از این نکاتی که گفته شد ایمنی و عملکرد دستگاه خود را بهبود بخشید.

شماره های تماس تعمیرکار مجاز یخچال و فریزر در پردیس، رودهن، بومهن، جاجرود و دماوند

02176270028 و  09108176962

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

16 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید