یخچال و فریزر در بیرون

آیا می توان یخچال و فریزر را در بیرون نگهداری کرد؟

داشتن یخچال و فریزر دوم یک رویا برای صاحبان خانه با خانواده های بزرگ، افرادی که دوست دارند به صورت عمده خرید کنند، یا هر کسی که با داشتن فضای زیاد، از راحتی داشتن غذا و نوشیدنی در نزدیکی خود برخوردار باشد، محقق می شود. با این حال، با افزودن راحتی، این معضل به وجود آمده است که کجا می توانید این وسیله بزرگ را قرار دهید، اما اگر وسوسه شده اید که آن را در ایوان یا حیاط خلوت خود قرار دهید، ممکن است بخواهید دوباره فکر کنید. در این نوشتار تمام  چیزهای که شما باید در مورد نگه داشتن یخچال در خارج بدانید برای شما فراهم آورده ایم. متخصصین تعمیر لوازم خانگی ما در تامین تک با خوش رویی پاسخ گوی شما هستند.

تفاوت بین یخچال در فضای سرپوشیده و یخچال در فضای باز

در حالی که دانشی که پشت ساختن تمام یخچال ها می باشد، یکسان است ، اختلاف دما و رطوبت بین محیط داخلی و خارجی باعث می شود تنظیمات مواد و مهندسی، موارد زیر باشد:

انعطاف پذیری

یخچال و فریزرهای فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که در طیف بسیار گسترده تری از دمای محیط نسبت به مدل داخلی کار کنند. به همین دلیل یخچال و فریزر که برای استفاده در فضای باز تولید می شود نیز در داخل خانه عملکرد خوبی خواهد داشت.

ساخت و ساز

یخچال معمولی برای کار در شرایطی که از 12 تا 32 درجه سانتی گراد باشد طراحی شده است و کارایی خود را خارج از این پارامترها از دست می دهد. برای کاهش تأثیر نوسانات دما و محافظت از اجزای دستگاه به طوریکه کاهش فشار در اجزای سیستم از جمله موتور و کمپرسور را به همراه داشته باشد،  یخچال مخصوص فضای باز به شدت عایق بندی شده است.

جنس

قرار گرفتن در معرض عناصر محیطی در بیرون خانه می تواند باعث زنگ زدن و فرسوگی یخچال و فریزر استاندارد شود، در حالی که یک مدل در فضای باز از مواد مقاوم در برابر زنگ زدگی از جمله استیل ضد زنگ ساخته شده است.

قیمت

قراردادن یخچال و فریزر های در خارج از خانه یه یک نسبت هزینه خرید و بهره برداری از آن را به میزان قابل توجهی بیشتر می کند.

آیا می توانید یخچال و فریزر را بیرون نگهدارید؟

نگه داشتن یخچال در خارج از خانه امری پیچیده است و جواب این سؤال به عوامل مختلفی بستگی دارد:

قرارگیری

اگرچه یخچال و فریزر مخصوص فضای باز می تواند درجه حرارت بالاتری را نسبت به یک مدل داخلی تحمل کند، بهتر است برای افزایش کارایی و طول عمر واحد، دما را به حداقل برسانید. یخچال و فریزر را از تابش مستقیم آفتاب و در برابر عناصر  محیطی در امان نگه دارید و  اطرافش را عاری از هرگونه شاخ و برگ و آشغال کنید.

آب و هوا

یخچال و فریزر مخصوص فضای باز در مناطقی مناسب است که زمستان های سخت را تجربه نمی کند. هنگامی که دمای بیرون پایین تر از دمای داخل یخچال و / یا فریزر بیاید، دیگر دستگاه قادر به تنظیم دما نخواهد بود و ممکن است خاموش شود.

نوع

یخچال و فریزر های داخلی نباید در خارج از منزل نگهداری شوند زیرا برای عملکرد امن در محیط بیرون یا تاب آوردن در برابر عناصر محیطی طراحی نشده اند. با این حال، یخچالی که برای استفاده در فضای باز یا داخل/خارج از منزل استفاده می شود، می تواند در محیط مناسب با رعایت نکات ایمنی در محل مورد استفاده قرار گیرد.

مدت اقامت

به عنوان یک راه حل موقت، مانند یک مهمانی در فضای باز یا نوسازی منازل، می توانید یخچال داخل خانه را در جای مطمئن و استتار شده قرار دهید با فرض اینکه یک اتصال الکتریکی ایمن در فضای باز در محل باشد و هیچ موردی از هوای سرد یا گرم شدید وجود نداشته باشد. درجه حرارت بالا می تواند شوک زیادی بر روی دستگاه قرار دهد و هزینه های انرژی را به طور محسوسی بالا ببرد، در حالی که یک توده ناگهانی هوای سرد می تواند روغن را غلیظ کرده و عمر کمپرسور را کوتاه کند.

مطلب مرتبط: تعویض یا خرید فیلتر و دستگاه تصفیه آب

نکاتی برای موفقیت در نگه داشتن یخچال در خارج از خانه

در صورتی که مجبورید وسایلی را که در خارج از منزل استفاده میکنید با رعایت نکات زیر طول عمر آنها را افزایش دهید:

  • یخچال و فریزر را از باد، نور خورشید و باران محافظت کنید
  • اجازه جریان هوای کافی در اطراف وسیله وجود داشته باشد
  • حتی المقدور یخچال و فریزر مخصوص فضای باز خریداری کنید
  • به طور مرتب دستگاه را بازرسی و تمیز کنید
, , ,

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

3 دیدگاه. Leave new

  • سلام ما به علت کمبود جا یخچال رو گذاشتیم بالکن که سقفش شیرونیه.تو این هوای سرد مشکلی برای یخچال پیش میاد یا نه؟

    پاسخ
    • پشتیبان سایت
      اسفند 9, 1400 5:16 ب.ظ

      تو كاركرد داخل يخچال تاثيري نداره ولي به مرور به بدنه آسيب ميرسونه تغييرات آب و هوايي

      پاسخ
  • سلام،ما هنوز تو عقدیم و متاسفانه برای وسایل خریده شده جا نداریم، یخچال و لباسشویی آکبند نو توی کارتون تو انباری هست هرچند سایه هست ولی گرمه، و چون خوزستانیم هوا گرم شده، میخوام بدونم این هوای گرم ضرر نداره برای یخچال نو؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید