ورق های خشک کن لباس

آیا ورق های خشک کن برای شما یا خشک کن شما ضرر دارند؟

اگرچه این باور درست است که برخی از ورق های خشک کن لباس برای خشک کن شما “بد” هستند، اما قطعا بیشتر از ماده شوینده مضر نیستند. اما آیا ورق های خشک کن برای شما مضر هستند؟ ممکن است بعضی از انواع آن واقعا مضر باشند.

تمام تولیدکنندگان ورق خشک کن باید از برخی نکات ایمنی پیروی کنند و کلیه مواد شیمیایی مورد استفاده در ورق های خشک کن باید توسط FDA تأیید شود. با این حال، از آنجا که ورق های خشک کن مستقیماً روی بدن شما تاثیر نمی گذارند، تولیدکنندگان مجبور نیستند مواد موجود در بسته بندی را فاش کنند. برخی از این مواد، به ویژه عطرها، می توانند پوست افراد را پس از پوشیدن لباس های شسته شده تحریک کنند. این واکنش می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

بیایید به بحث در مورد ورق های خشک کن، سلامتی و طول عمر خشک کن بپردازیم.

آیا ورق های خشک کن لباس برای شما مضر هستند؟

حتی اگر مواد شیمیایی موجود در ورق های خشک کن به عنوان بی خطر شناخته شده اند، برای تعیین اثرات بالقوه سلامتی محصولات لباسشویی معطر، تحقیقات بیشتری لازم است.

در یک مطالعه بر روی پنج ورق خشک کن با مارک تجاری، محققان دریافتند که این ورقه ها 15 ترکیب مختل کننده غدد درون ریز مرتبط با آسم را منتشر می کنند. حتی مسمومیت ورق خشک کن هنوز مورد بحث است، اگر پوست حساس، آسم، یا میگرن دارید، شاید یافتن و استفاده از گزینه ای دیگر به جای ورق های خشک کن بهتر باشد. همچنین شما می توانید در مقایسه ورق های خشک کن در مقابل نرم کننده پارچه  به ورق های خشک کن علاقه مند شوید.

ورق های خشک کن از چه ساخته شده اند؟

ورق های خشک کن از الیاف پلی استر ساخته شده اند که با ماده نرم کننده ای مانند اسیدهای چرب یا استئاریک پوشانده شده اند. اکثر انواع نیز حاوی رایحه های مصنوعی یا طبیعی هستند.

این مواد باعث می شوند که ورق های خشک کن برای نرمی پارچه و سایر موارد بی نظیر مفید باشد. دوستان ما در Molly Maid® لیست بسیار خوبی از موارد غیر معمول برای استفاده از ورق های خشک کن داریم!

آیا ورق های خشک کن برای خشک کن شما ضرر ندارند؟

در مورد خوب یا بد بودن ورق های خشک کن لباس برای خشک کن شما بحث شده است. پاسخ جایی در وسط افراط است. گرمای خشک کن می تواند اسیدهایی را که ورق های خشک کن را می پوشاند ذوب کند و خشک کن شما را با یک پوشش چسبناک بپوشاند. برخی از مواد شوینده هم می توانند همین امر را ایجاد کنند.

اگرچه ممکن است فوراً متوجه این پوشش نشوید، اما با گذشت زمان می تواند روی فیلتر پرز خشک کن تجمع یابد. اگر فیلتر مسدود شود، خشک کن شما نمی تواند لباس ها را به درستی خشک کند . ممکن است در میانه راه خاموش شود یا بدون گرم شدن کار کند. برای جلوگیری از این امر، فیلتر را به درستی نگهداری کنید و بقیه قسمتهای خشک کن را مرتباً تمیز کنید.

به طور معمول، ورق های خشک کن لباس برای خشک کن شما بدتر از مواد شوینده نیستند. اگر نگهداری و تمیز کردن خشک کن را به خوبی انجام می دهید، می توانید به استفاده از ورق های خشک کن در خشک کن خود ادامه دهید.

مقاله مرتبط:لوازم خانگی که ساکتند نیاز به مراقبت دارند

با وسایل لباسشویی خود مشکلی دارید؟

اگر مشکلی در خشک کن خود مشاهده کردید، تامین تک اینجا است تا به شما کمک کند. وقتی نوبت به تعمیر ماشین لباسشویی می رسد، کارشناسان ما به سرعت موضوع را ارزیابی می کنند و راه حل های قابل اطمینان ارائه می دهند. با برنامه ریزی سرویس در اینجا یا تماس با تیم محلی خود شروع کنید.

منبع: mrappliance.com

 

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید