آیا خشک کردن لباس ها با خشک کن زمان زیادی میخواهد؟

خشک کن لباس وسیله ای است که هر صاحبخانه از زندگی بدون آن متنفر است.علیرغم اینکه وسیله ای پرمصرف است، اما اغلب در مورد تعمیر و نگهداری از آن غفلت می شود. تا روزی که… غرق در دیدن برنامه ی تلویزیون هستید که ناگهان متوجه می شوید برای رفتن به سر کار دیر حاضر شدید! شما با سرعت به اتاق خشکشویی می روید، در خشک کن را باز می کنید و متوجه می شوید که لباس های کار شما پس از یک ساعت خشک شدن هنوز مرطوب هستند. “کار خشک کردن لباس ها با خشک کن چقدر طول می کشد؟” هنگامی که با عجله دنبال لباس دیگری می گردید این سوال را از خود می پرسید.

مهم است که در مورد متوسط ​​زمان چرخه خشک کن و مسائل معمول نگهداری بدانید.

کار خشک کردن لباس ها با خشک کن چقدر طول می کشد؟

به طور معمول، کار خشک کن گازی یا برقی باید حدود 30 تا 45 دقیقه طول بکشد تا لباس ها کاملا خشک شوند.برای خشک شدن پارچه های متراکم – مانند لحاف یا حوله های ضخیم حمام – کار خشک کن ممکن است یک ساعت طول بکشد. اگر زمان خشک کن لباسشویی شما خیلی طولانی شده است، مهم است که به جای نادیده گرفتن آن، اشتباه را تشخیص دهید. فراتر از عامل آزار دهنده، یک خشک کن با عملکرد نامناسب می تواند هزینه های برقی شما را افزایش دهد یا از آن بدتر، باعث آتش سوزی در خانه شود.

نکاتی برای عیب یابی کار خشک کنی که خیلی طول میکشد.

تمام مشکلات احتمالی خشک کن را که در زیر شرح داده شده بررسی کنید. اگر با مشکلی روبرو شدید که نمی توانید آن را حل کنید، می توانید با اعتماد به تامین تک یک تشخیص واضح و تعمیر موثر برای دستگاه را ارائه دهید. فقط با تیم محلی خود تماس بگیرید یا قرار ملاقات بصورت آنلاین با ما ترتیب دهید.

خطای کاربر، اشتباهات رایج در استفاده از خشک کن شامل استفاده از تنظیمات اشتباه گرما ویا تایمر برای نوع پارچه و بارگیری بیش از حد خشک کن است. دستورالعمل های سازنده را از نظر زمان خشک شدن، ظرفیت بارگیری و تنظیمات گرما بررسی کنید.

مسائل مربوط به تهویه هوا. برای کار کارآمد، خشک کن ها به جریان هوا خوب و مسیر تخلیه روشن نیاز دارند. اگر شیلنگ تخلیه، ترک خورده یا خیلی طولانی باشد، خشک کن ممکن است بیش از حد گرم شود. به عنوان یک ویژگی ایمنی، اکثر خشک کن های مدرن مجهز به سنسورهای دمای بالا هستند که با رسیدن دما به یک نقطه خاص، گرما را خاموش می کنند. خشک شدن لباس بدون گرم شدن مدت زیادی طول می کشد. تمیز کردن شیلنگ پس از هر باراستفاده می تواند تجمع پرزها را در شیلنگ هواکش به حداقل برساند، اما برای جلوگیری از کارایی ناکارآمد و خطر آتش سوزی حداقل سالی یک بار به تمیز کردن تهویه خشک کن حرفه ای احتیاج دارید. اگر هر روز از خشک کن خود استفاده می کنید، ممکن است بخواهید این سرویس را حداکثر چهار بار در سال رزرو کنید.

عنصر گرمایشی سوخته. یک عنصر گرمایشی نیم سوز یا کاملاً سوخته به طور قابل توجهی زمان خشک شدن را افزایش می دهد یا خشک شدن کامل لباس را تقریباً غیرممکن می کند. برای دیدن دستورالعمل های نحوه بررسی عنصر گرمایش و تعویض آن در صورت لزوم، با مالک واحد خشک کن خود مشورت کنید. یا مستقیماً از رزرو تعمیر لوازم خانگی استفاده کنید.

ترموستات یا سنسورهای آسیب دیده. ترموستات یا سنسورهای معیوب کمتر مقصر عملکرد ضعیف خشک کن شما هستند تا باعث شود خشک شدن آن خیلی طولانی شود. با این حال، اگر یکی از این قطعات به درستی کار نکند، خشک کن شما دمای مناسب را حفظ نخواهد کرد. باز هم، دستورالعمل های سازنده را برای ارزیابی این قطعات در خشک کن خود بررسی کنید.

اگر غیر از مشکل طولانی خشک کردن سایر مشکلات خشک کن را تجربه می کنید، سعی کنید از ابزار عیب یابی خشک کن تعاملی ما استفاده کنید.

تعمیر و نگهداری خشک کن ضروری است

خشک کن هایی که خیلی عملکرد آنها طولانی می شود و لباس ها دیر خشک می شوند معمولاً به کمی TLC نیاز دارند. خشک کن شما مانند هر وسیله ای نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد تا بتواند به طور موثر و ایمن کار کند. به عنوان مثال، سعی کنید خشک کن خود را به صورت دوره ای تمیز کرده و وکیوم کنید و درهم و برهمی بالای آن را حفظ کنید.

مهمترین قسمت مراقبت از خشک کن شما تعمیر خشک کن حرفه ای و تمیز کردن دریچه خشک کن در صورت لزوم است. کارشناسان در آقای الکتریک این خدمات را با نرخ ثابت، قیمت تمام شده پیش و خدمات مشتری محترمانه ارائه می دهند. امروز با تیم محلی خود ارتباط برقرار کنید یا سرویس آنلاین را برنامه ریزی کنید.

آیا خشک کن شما باعث ایجاد الکتریسیته زیادی در لباس شما می شود؟ این توصیه تامین تک به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به راحتی از برق الکتریسته لباس خلاص شوید. تامین تک یکی از بزرگترین سرویس دهندگان تعیمر لوازم خانگی در پردیس، رودهن، بومهن، جاجرود و تهران است.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید