کاهش مصرف انرژی لوازم خانگی

کاهش مصرف انرژی لوازم خانگی در فصل زمستان

اگر شما علاقه مند به داشتن کم مصرف ترین لوازم خانگی هستید، احتمالاً با برچسب انرژی برخورد کرده اید. برای داشتن برچسب انرژی، یک دستگاه باید عملکردی بهتر از حد متوسط ​​داشته باشد و از لحاظ کارایی سختگیرانه مطابقت داشته باشد. کم مصرف ترین لوازم خانگی امروزه دارای برچسب انرژی هستند. در حقیقت این مشخصه نشانه یک لوازم خانگی کم مصرف و ایده آل است. چه لوازم قدیمی و چه لوازم خانگی جدید و کم مصرف باید برچسب انرژی داشته باشد ، در این مقاله کاهش مصرف انرژی لوازم خانگی در فصل سرد سال یعنی زمستان ارائه شده است.

یخچال و فریزر خود را با رعایت این نکات بیمه کنید

غفلت از یخچال و فریزر آسان است به خصوص اگر وسایل اضافی در گاراژ داشته باشید، اما این لوازم تقریباً در هر دقیقه از روز برق مصرف می کنند. یخچال و فریزر خود را درست نگه دارید تا به بهبود بهره وری انرژی آنها در تمام زمستان کمک کند:

  • یخچال را بین 4 تا 6 سانتی گراد و فریزر را در دمانی منفی 19 سانتیگراد نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که یخچال و فریزر از هر طرف حداقل یک اینچ فاصله داشته باشد.
  • سیم پیچ های کندانسور را در پشت یا زیر یخچال وکیوم کنید تا گرد و غبار و بقایای جمع شده پاک شود. این کار را یک بار در زمستان امسال و دوباره در تابستان انجام دهید.
  • واشر درب را تعویض کنید تا به محکم تر شدن آن کمک کند و هوای سرد را در جایی که متعلق به آن است نگه دارد.
  • وقتی ضخامت یخ به یخچال رسید، یخچال و فریزر را یخ زدایی کنید.(بیشتر یخچال ها و فریزرهای جدید خودکار یخ زدایی می شوند، بنابراین این مورد در مورد لوازم خانگی جدید با کیفیت برچسب انرژی صدق نمی کند.)

مقاله مرتبط: طول عمر یخچال فریزر خود را محاسبه کنید

راهنمای کاهش مصرف برق ماشین ظرفشویی

شبهای سرد زمستان ممکن است خانواده شما را به خوردن شام در خانه ترغیب کنند که این کار منجر به ظروف کثیف تری شود. برای اطمینان از اینکه ماشین ظرفشویی شما عملکرد مطلوبی دارد، این نکات را دنبال کنید:

  • قبل از بارگیری صبر کنید تا دستگاه پر شود. هنگام شستن ظرف های کوچکتر از تنظیمات نیمه بار یا eco استفاده کنید.
  • ماشین های ظرفشویی جدید از قدرت کافی برای تمیز کردن صفحات کثیف برخوردار هستند، بنابراین قبل از شستشو برای صرفه جویی در مصرف آب دقت کنید.
  • از خشک شدن ظروف در هوا به جای خشک شدن با حرارت استفاده کنید.
  • در طول روز از یک فنجان یا بطری آب بنوشید. این کار باعث جلوگیری از کثیف شدن بسیاری از لیوان ها و کاهش تعداد بار ماشین های ظرفشویی در هفته می شود.

مقاله مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی – نکات و ترفندها

نکات کاهش مصرف انرژی (برق) ماشین لباسشویی

لباس های زمستانی بزرگتر و حجیم تر از لباس های تابستانی هستند. این به مقدار اندازه ی لباسشویی شما بستگی دارد.

در ادامه چگونگی استفاده از یک ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی در زمستان آمده است:

  • برای لباسهای کم تر، سطح آب را پایین تر تنظیم کنید.
  • از آب سرد برای شستن لباسهای زیاد استفاده کنید.
  • هنگامی که واشر ماشین لباسشویی خود را تعویض می کنید، یک واشر را کیفیت و درجه یک را انتخاب کنید.
  • برای جلوگیری از استفاده بیش از حد شوینده، از مواد شوینده دارای HE (با بازده بالا) برای ماشین لباسشویی استفاده کنید که می تواند بر روی لباس شما باقی مانده و نیاز به شستشوی مجدد نداشته باشد.
  • دور خشک کن خود را در پایین ترین حد ممکن نگه دارید

خشک کن در زمستان به سختی کار می کند تا لباسهای پشمی شما را در هوای سرد خشک کند. با این نکات اطمینان حاصل کنید که در تمام زمستان به طور موثر و ایمن کار می کند:

  • از چرخه چرخش سریع تری روی ماشین لباسشویی خود استفاده کنید تا قبل از انتقال لباس به خشک کن، آب را از آن خارج کند.
  • اگر پشت سر هم از خشک کن استفاده می کنید اطمینان داشته باشید که دستگاه قبل از روشن شدن دوباره، کاملاً خنک شده باشد.
  • فیلتر پرز را بعد از هر بار بارگیری تمیز کنید تا لباس شما زودتر خشک شود و از خطر آتش سوزی جلوگیری کند.
  • از لباس هایی با زمان خشک شدن مشابه استفاده کنید.
  • در فصل زمستان است، لباس را روی تخته خشک کن آویزان کنید.

برای کسب نکات بیشتر و برای به حداکثر رساندن کارایی دستگاه، یا برنامه ریزی برای تعمیر حرفه ای، با تامین تک تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم از وسایل کم مصرف خود بیشترین بهره را ببرید تا عملکرد خوبی داشته و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

مقاله مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی- 5 مشکل عمده ماشین لباسشویی و راه حل های آن

تعمیرات لوازم خانگی از جمله مهارت های تخصصی است.

در انتخاب تعمیرکارتان باید همیشه بسیار دقت کنید تا بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه را انتخاب کنید و لوازم خانگی خود را به آنها بسپارید.

تامین تک یک تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی است که خدمات زیادی را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و نصب لوازم خانگی ارائه میدهد. تامین تک خدمات حضوری و در محل را در شهرهای :پردیس، رودهن، بومهن، دماوند و جاجرود دارد.

تامین تک، تلفیقی از دانش و تجربه است. دانش ،سابقه و تجربیات ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی باعث شده است تا همواره مشتریان ما از کیفیت کار بسیار راضی باشند. پیشنهاد میکنیم حتما سری به مجموعه مقالاتی که در زمینه اموزش تعمیرات لوازم خانگی و همچنین نکات مهمی که زمان خرید لوازم خانگی باید به آنها توجه کنید منتشر شده است را بخوانید.

از جمله خدمات تعمیرات تخصصی لوازم خانگی تو ما، ميتوان به سرويس، نگهداري و تعميرات تخصصی لوازم خانگي و صنعتی مانند تعمیر کولر گازی ، تعمیر یخچال و ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر پکیج اشاره نمود. اين مجموعه به صورت تخصصي به دنبال ارائه خدمات پس از فروش به محصولات خريداري شده شما، با بالا ترين کيفيت و در کوتاه ترين زمان ممکن ، میباشد.

لازم به ذکر است اين فروشگاه تمامي سعي خود را نسبت به تعمير قطعات و نه تعويض آنها به کار خواهد بست.

همچنین جابجایی و نصب لوازم خانگی (کولر گازی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی  ظرفشویی و پکیج ) یکی از تخصصی ترین اموری است که ما در این مرکز سال هاست به صورت کاملا حرفه ای با کمک تیم های تخصصی هر بخش مشغول به انجام آن هستیم. سرویس کاران ما با گذراندن دوره های علمی و عملی کار را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان به انجام میرسانند.

شماره های تماس جهت مشاوره رایگان:
09108176962 و 76270028-021

منبع: mrappliance.com

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید