نگهداری از ماشین لباسشویی

نکاتی درباره نگهداری از ماشین لباسشویی

شاید از قبل بدانید که چگونه ماشین لباسشویی خود را تا حدی سالم نگه دارید. شما مطمئن شوید که دستگاه هم سطح است، در آن را بیش از حد لباس نمی گذارید و غیره. امروز ما بر روی نکات مربوط به نگهداری از ماشین لباسشویی تمرکز کرده ایم که بسیاری از صاحبخانه ها آنها را نمی دانند.

در اینجا دستورالعمل های برتر ما وجود دارد:

  1.  از نوع و مقدار شوینده توصیه شده استفاده کنید.
  2.  ماهانه شیلنگ های واشر را بازرسی کرده و هر سه تا پنج سال یک بار آنها را تعویض کنید.
  3.  ببینید آیا به دریچه تخلیه نیاز دارید یا خیر.
  4.  اطمینان حاصل کنید که واشردرب بین بارها خشک مانده است.
  5.  در هنگام خاموش بودن دستگاه درب را برای گردش هوا باز بگذارید.
  6.  ماشین لباسشویی خود را مرتباً تمیز کنید تا هاگ کپک را محدود کند.
  7.  فیلتر پرز را تمیز کنید. (بله، ماشین لباسشویی یکی دارد!)

در زیر درباره این مراحل بیشتر بیاموزید.

اما به یاد داشته باشید که ماشین لباسشویی شما مهم نیست، مهم نیست که چقدر از آن مراقبت می کنید. اگر به تعمیر لوازم خانگی نیاز دارید، آقای لوازم خانگی خوشحال می شود که به شما کمک کند. فقط با نزدیکترین تیم ما از متخصصان لوازم خانگی تماس بگیرید یا یک قرار ملاقات را بصورت آنلاین تعیین کنید.

مطلب مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی 

نگهداری از  ماشین لباسشویی با اطمینان

وقتی صحبت از مراقبت از ماشین لباسشویی می شود، دانستن اینکه چه کاری انجام دهید تنها نیمی از تلاش است. دانستن چگونگی انجام صحیح آن به شما کمک می کند تا دیگر نیازی به تعمیرات بیش از حد یا تعویض زودرس دستگاه نداشته باشید.

1- از شوینده توصیه شده استفاده کنید.

نوع توصیه شده شوینده لباسشویی، میزان مواد شوینده و دستورالعمل های استفاده از سازنده را بررسی کنید. به عنوان مثال، مواد شوینده پودری یا شوینده مایع با کارایی بالا (HE) باید با برخی از مدل های ماشین لباسشویی کم مصرف استفاده شود تا تشکیل بقایا به حداقل برسد. حتماً از مواد شوینده به درستی و به اندازه مصرف کنید، بعضی از واحدها دارای یک پیمانه برای مواد شوینده و یک پیمانه برای نرم کننده پارچه هستند، در حالی که برخی دیگر این پیمانه را ندارند.

2- شیلنگ های واشر را زیر نظر داشته باشید.

ماشین لباسشویی شما دارای یک شیلنگ آب گرم، یک شیلنگ آب سرد و یک شیلنگ تخلیه است. ماهانه این شیلنگ ها را از نظر ترک یا شکنندگی بررسی کنید. بهترین زمان درست بعد از کارکردن ماشین لباسشویی است، زیرا خواهید دید که آیا چیزی نشت می کند یا خیر. نشتی مشاهده می کنید؟ برای تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای برنامه ریزی کنید.

حتی اگر شیلنگ های ماشین لباسشویی شما خوب به نظر برسد، باز هم بهترین کار این است که هر سه تا پنج سال یکبار تعویض کنید تا از حوادث جلوگیری کنید.

3- ببینید آیا به دریچه تخلیه نیاز دارید یا خیر.

دریچه تخلیه بر روی شیلنگ تخلیه واشر نصب می شود تا از فشار تخلیه جلوگیری کند. برخی از کدهای ساختمانی محلی به این دریچه نیاز دارند. به شیلنگ تخلیه واشر خود نگاه کنید تا ببینید آیا شکافی در اطراف آن وجود دارد یا خیر. اگر اندکی شکاف وجود داشته باشد، احتمالاً نیازی به دریچه تخلیه نخواهید داشت مگر اینکه کدهای ساختمانی محلی به آن نیاز داشته باشند.

4- از خشک ماندن واشر درب اطمینان حاصل کنید.

واشر یا مهر و موم لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی شما در معرض قالب و خراب شدن است. پس از شستن لباس های شسته شده، آن را پاک کنید زیرا خشک نگه داشتن واشر باعث محافظت از آن در برابر سایش زودرس می شود.

5- درب را برای گردش هوا باز کنید.

ماشین لباسشویی می تواند محل تولید کپک باشد. اگر در هنگام استفاده از دستگاه درب را باز نگه دارید، خطر تکثیر هاگ را کاهش می دهید.

6- ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید.

آخرین باری که واشر ماشین لباسشویی خود را تمیز کردید کی است؟ واشرهای بار جلو به ویژه به دلیل کثیف شدن مشهور هستند و همه واشرها باید هر دو ماه یکبار تمیز شوند. ما لیستی از نکات برای تمیز کردن دقیق ماشین لباسشویی شما را داریم.

7- فیلتر پرز را در واشر خود تمیز کنید.

بسیاری از صاحبخانه ها از این موضوع آگاه نیستند که اکثر ماشین های لباسشویی دارای فیلتر پرز هستند. اگر در لباس خود چیزی مشاهده کردید، ممکن است به دلیل گرفتگی فیلتر پرز باشد. دستورالعمل های ما برای پیدا کردن و تمیز کردن فیلتر پرز ماشین لباسشویی را بررسی کنید.

تعمیر و نگهداری و تعمیرات ماشین لباسشویی حرفه ای

حتی اگر این نکات مربوط به نگهداری ماشین لباسشویی را کاملاً انجام دهید، ممکن است در نهایت دستگاه شما از کار بیفتد. وقتی این اتفاق می افتد، می توانید به آقای الکتریک محلی خود اعتماد کنید تا سریعاً مشکل را شناسایی و برطرف کند. برای ترتیب قرار ملاقات، به تیم محلی خود زنگ بزنید یا آن را بصورت آنلاین تعیین کنید.

آیا اتاق لباسشویی شما پریز برق مناسبی دارد؟ سوالات خود در مورد انواه برند ماشین های لباسشویی را از متخصصان تامین تک بیاموزید

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید