مشکلات یخچال ساید بای ساید

راهنمای رفع مشکلات یخچال ساید­ بای ­ساید

یخچال و فریزرهای ساید ­بای ­ساید، برای صرفه جویی در فضا، راحت و اغلب زیبا از نظر ظاهری و یک وسیله ​​نسبتاً مدرن هستند. آنها نیاز به محافظت کمتری دارند و یخچال­های سایدبای ­ساید نسبت به محافظت در مقایسه با یخچال­های قدیمی که دارای فریزرهای کاربردی کمتری هستند و اقلام کمتری در آنها میشود نگهداری کرد بهتر هستند. همچنین یخ­ساز یخچال­های قدیمی نیز ظرفیت کمتری دارند.اما از نظر کسانی که یخچال سایدبای­ ساید دارند این یخچال ها مشکلاتی نیز دارند که مشکلات یخچال ساید­ بای ­ساید را مورد بررسی قرار می­دهیم.

ایجاد یخبندان

اگر قطرات یخ های کوچکی روی دیوارهای فریزر دیدید، وحشت نکنید. این طبیعی است. اگر کت یخبندان دارید، باید برای یافتن این مشکل دست به کار شوید. قبل از شروع کار روی دستگاه، یخچال را از برق جدا کنید. اگر یخ زدگی در صفحه پشتی ادامه پیدا کند یا طرفین را بپوشاند، بیشتر اوقات واشر است که برای شما مشکل ایجاد می کند. ممکن است فقط به تمیز کردن نیاز داشته باشید تا خرده های ناخوشایند و یا برفک ها را از یخچال خارج کنید تا بتواند به درستی آب ببندد و هوای خنک را حفظ کند. اگر مطمئن نیستید، یک کاغذ بین درب و واشر بگذارید و درب را ببندید. اگر کاغذ سقوط کرد و یا بتوانید کاغذ را با کوچکترین حرکت بیرون بکشید، باید مشکل یخچال ساید­ بای ­ساید شما از واشر باشد و با عوض کردن واشر مشکل را حل کنید.

مشکلات یخچال ساید بای ساید

مسائل مربوط به تهویه

دریچه های داخلی فریزر باعث گردش هوای خنک می شود. اگر دریچه­ فریزر یخچال سایدبای ­ساید شما بسته شده باشد، می تواند باعث شود تا دستگاه سخت تر کار کند تا همه طرف ها در دمای صحیح نگه داشته شوند واین یکی از مشکلات یخچال ساید بای ­ساید است. دریچه ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بسته نیستند و­هیچ موردی در برابر دیوار پشتی وجود ندارد. این کار باعث  گرم شدن فریزر و متراکم شدن آن می­شود.

مسائل مربوط به یخ­ساز

یکی دیگر از مشکلات یخچال ساید بای ­ساید ممکن است مربوط به یخ­ساز آن باشد.

یخ­ساز­ها در لوازم مدرن یک وسیله ضروری هستند، اما می توانند مشکل ایجاد کنند. کوچک‌ترین روزنه‌ای به جریان هوای گرم اجازه می‌دهد تا وارد فریزر شود و محیط یخ زده شما را ویران کند. یخ­سازرا بررسی کنید و با دریچه داخل آن بازی کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل بسته شده‌است. اگر دریچه ی آن بسته نشد، یخ­ها را کاملا ً خالی کنید، آن را شستشو دهید و مطمئن شوید که درب آن راحت بسته می­شود و مشکلی ندارد.

سرد نبودن یخچال

اگر یخچال شما گرمتر از حد ممکن باشد، شاید فقط نیاز به خوب تمیز کردن پشت یخچال داشته باشید. اگر یخچال شما در دمای صحیح خود قرار نگیرد، ممکن است فن تبخیر کننده با گرد و غبار بسته شده یا مسدود شود. حلقه­ های پشت یخچال را بررسی کرده و آنها را تمیز کنید. این ایده خوبی است که سالانه یک بار گرد و غبار و بقایای قسمت پشتی یخچال خود را تمیز کنید.

یخچال را از برق بکشید و تمام قسمت های پشتی یخچال که قابل شسشو هستند را بشورید و قسمت هایی که از هم جدا می­شوند و ممکن است گرد­و­غبار بین آنها باشد نیزاز هم جدا کنید و بشویید.

چنانچه مشکلات یخچال ساید­ بای ­ساید شما در این مقاله قید نشده بود، آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید تا کارشناسان تامین تک شما را راهنمایی کنند

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید